Flavia este Head of Business la The Drop și, după peste 17 ani în advertising, încă iubește ceea ce face și vine cu plăcere la birou.
A intrat în industria muzicală la finalul lui 2023 și consideră că aceasta a fost una dintre cele mai bune trei decizii din viața sa. Combinarea libertății și creativității industriei muzicale cu advertisingul a creat un echilibru perfect pe care nici nu știa că și-l dorește, dar care i se potrivește perfect. Se simte atât de bine făcând acest lucru, încât nu s-ar vedea făcând altceva.
Înainte de a ajunge aici, și-a petrecut mulți ani în agenții globale de advertising, unde a acumulat cunoștințe valoroase și a înțeles mai bine cine este și, mai ales, cine nu este. Și-a început cariera la McCann Erickson, la doar 19 ani, și a parcurs treptat toate etapele, de la Junior Account Executive până la Business Lead, lucrând pe conturi internaționale precum Nestlé, L’Oréal, Heineken, IQOS și multe altele.
Dintre toate aceste experiențe, cea mai semnificativă a fost colaborarea cu IQOS, având privilegiul de a lansa acest brand în România și de a coordona echipa IQOS din agenție timp de 7 ani.
Recent, tot în ecosistemul muzical, a acceptat o nouă provocare și, începând din 2024, face parte din echipa de sales a festivalului Beach, Please!